duminică, 4 mai 2008

Resemnare

din seria mea de poezii dedicate Sforii

Iarasi tu? Lasa-ma-n pace...
ce vrei astazi? Mangaieri?
Mangaieri ti-am dat si ieri,
vanatorule rapace...

Vreau sa merg, insa ma-ncurca
coada ta, printre papuci,
incotro vrei s-o apuci?
Hai in brate, hai, te urca...

Te-as da jos, dar esti tenace,
ca o umbra insistenta;
niciodata neatenta,
ca un scai cu saispe ace.

Torci un ghem la mine-n poala;
nu mai pot pleca nicicum
si ma resemnez, de-acum,
perna-s, calda si domoala.

Un comentariu:

LePetitPrince spunea...

Foarte dragut...le ai cu rimele!
Uite si singura mea poezie cu pisici sa-mi spui cum ti se pare daca se intampla sa dai pe-aici:
Umbla cu mâta-n sac
fara sa recunoasca.
L-au prins si l-au somat
din drum sa se opreasca.

- Ce ai domnule-n sac?
- In sac am doar spanac!
- Spanacul face miau?
-Eu n-aud nici un miau
Si nu vreau sa mai stau.
Pierd timpul de prisos!
- Aseaza sacul jos!

Ce sa faca " saracu"
Cu grija lasa sacu'
sa nu strice "spanacu".

Unul, mai nevricos, sacul a rasturnat
Mâta-n aer saltata cam rau s-a speriat
Si dintr-o saritura, pe nas l-a zgariat.
Caci:
Blanda este pisica si tine la stapin
Dar cand e speriata nervii nu o mai tin!