duminică, 4 mai 2008

Catelus cu parul cret...

catelus cu paru' cret
fura rata din cotet
si se jura ca n-o fura
da' l-am prins cu rata-n gura
si cu ou-n buzunar
hai la sfatul popular

Sunt pisica, n-am zulufii
De care e mandru Pufi,
Numai cainii au par cret!
Si nu fur, ca n-am cotet!
Sunt pisica, stau in casa
As fura eu, de pe masa,
Dar n-am voie, ca ma prinde
sefa casei, la merinde
Si-mi iau doua peste fund
de nu stiu un' sa m-ascund!
Buzunare n-am, de oua...
Nu-s motan, ca aveam doua.
Iar la sfatul popular
sunt doar martor ocular.

2 comentarii:

Cadar Katalin spunea...

Un pitic foarte mic face baie intrun ibric de sapun s-a impedicat si piticul s-a inecat,of of ce pacat ca piticul s-a inecat.

Pisicuta, pisi, pisi
te am visat azi noapte
in vis te pieptaneai,te splai
funda rosie iti puneai.

E foarte interesant blogul tau,ti-am scris si eu 2 poezioare pentru pitici sper sa iti placa si sa iti fie de folos.Te invit pe blogul meu de poezii http://cati1977.blogspot.com/

admin spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.