duminică, 4 mai 2008

Inainte de somnic, o poveste cu pisica, iepurelul si-un pisic

Pui micut, sa stii ca papa care e in castronel
e facuta pentru tine de-un pisic si-un iepurel;
Si-am sa-ti spun acum povestea care-ncepe c-un pisic,
de-mi promiti ca dupa masa mergi cuminte la somnic!
Cu drag ti-a adus canita de la masa lui, pisicul,
si-a promis ca o sa toarca daca bei macar lapticul.
Mama lui, pisica alba, a turnat chiar, din canita
in castronul tau de papa, si-a lins stropii din blanitza.
Iepurasul mic si vesel a adus un mar si-o para
si un morcov de gradina si le-a pus pe farfurioara
Eu le-am dat pe razatoare si-am pus lapte peste ele
si deasupra, fin pisate, am pus patru piscotzele.
Pui micut, asa-i ca papa ti se pare-acum mai dulce?
Spune "Multumesc" lui Pisi, ca se duce sa se culce;
"Noapte buna, iepuras", "Somn usor, Pisica Mare"
Ai papat? Tot? Foarte bine! Hai sa mergem la culcare!

2 comentarii:

BabaNovac0232 spunea...

Absolut superb! Felicitari! M-ai facut sa ma simt ca la patru ani cand rasfoiam carti colorate si dragute! Rar mi se intampla sa am un astfel de deja vu cald si placut!
Multumesc! :)

Mihaella Gheorghiu spunea...

Ma crezi ca nu as lasa din mana un volum de poezii de acest gen?continua,faci treaba buna!