duminică, 4 mai 2008

Daca ai pisica...

din seria mea de poezii dedicate lui Zat

Daca ai pisica, ai sa-nveti sa torci;
ai sa-nveti sa mangai dar sa nu te-ntorci.
Ai sa stii pregeti daca e nevoie
dar sa ai curajul sa faci ce nu-i voie.
Daca ai pisica, stii deja, prea bine,
Ca cel ce iubeste vine el la tine;
n-ai sa cauti blidul unde nu-i mancare
si-ai sa stii sa sfasii, n-ai sa taci cand doare.
Iti vei lua tu insati orice vrei, de-oriunde,
fara sa lasi temeri, griji sa te inunde.
Viata e prea scurta, miza nu e mica.
Ai sa-nveti trairea, daca ai pisica.

2 comentarii:

LePetitPrince spunea...

Foarte frumoasa poezia, cunosti bine pisicutele si le iubesti...ca si mine!
De ce nu mai scrii pe blogul acesta?
Toate poeziile sunt dragute.

LePetitPrince spunea...

Am povestit si eu cate ceva despre pisi a mea pe blogul meu...e o scumpa care nu mai e acum langa mine dar pe care merg s-o vad si sa-i duc bunatati